zondag 22 november 2009

Merci!


Merci León dat je me al drie maanden lang dag en nacht gezelschap houdt. Hoe slecht ik me ook mag voelen, jouw heerlijke glimlach tovert meteen ook een lach op mijn gezicht.
De voorbije weken en dagen waren enorm bewogen, maar dankzij jou, lieve zoon, weet ik dat alles altijd goedkomt. Jij zal er altijd voor me zijn en onze liefde voor elkaar is onvoorwaardelijk. Ik geniet elke dag, elk uur en elke minuut van jouw aanwezigheid.
Ik had van mezelf nooit verwacht dat ik een man die boert, schreeuwt en kwijlt ZO aantrekkelijk zou vinden.
Of je nu mijn nieuwe, tweedehandse trui doopt met een mix van Nutrilon Omneo en maagzuur, de meest stinkende, plakkerige en vieze luier produceert of zodanig met je voetjes trappelt in bad dat de stop loskomt en de badkamer vol water staat: het geeft allemaal niks! Integendeel: ik vind het charmant! Jij bent mijn alles en oh wee wie jou ooit pijn doet: die zal het geweten hebben. Ik zal jou beschermen, zo lang ik leef!

Bedankt dus León, duizendmaal bedankt dat jij in mijn leven kwam!

Bedankt ook aan al mijn vrienden die zo fantastisch en lief voor ons zijn. Jullie zijn stuk voor stuk schatten!

En nu stop ik voor de stroop hier van het scherm loopt ...

1 opmerking:

  1. Haha of traantjes van een door zwangerschapshormonen doordrenkte mum-to-be ;)

    BeantwoordenVerwijderen