dinsdag 24 februari 2009

Shoppen!


Omdat de broeken en rokken nu echt wel begonnen te knellen in de buikstreek, werd besloten om samen met mama op stap te gaan in Brugge, op zoek naar hippe zwangerschapskleding. Vooraf had ik reeds gepolst bij enkele ervaringsdeskundige vriendinnen en zowat allemaal verwezen ze me naar H&M. Wel: daarvoor moest ik eigenlijk toch niet speciaal naar Brugge, maar what the hell: alles is mooier in Brugge dus ook de winkel van H&M! En ik moest al snel toegeven dat onze Zweedse vrienden heel wat budgetvriendelijke stukken hebben in de Mama collectie (zie ook foto). We brachten twee uur door in een zo goed als verlaten winkel en kwamen buiten met zakken vol lekkers. In de aangekochte broeken, bloesjes en kleedjes is nog voldoende plek om Mumble lekker te laten groeien. Erg handig, want het lijkt wel of er elke dag enkele centimers buikomtrek bijkomen. Benieuwd wat Dokter Grof daar aanstaande vrijdag over te zeggen heeft!
Om de buikomtrek alvast een steuntje in de rug te geven, trokken we daarna naar een mosselrestaurant en bestelden eerst een glas cava. Lekkerrrrr!
Nu ik slechts af en toe nog een glaasje alcohol tot mij neem, smaakt het des te beter natuurlijk, en ik word al na enkele slokken licht in het hoofd, echt waar! Lekker goedkoop ook. Zal mijn Rob graag horen ;-) (grapje schat!). Na te veel mosselen (en friet) was ondergetekende alweer zo moe dat het al snel richting mama's warme woonkamer ging om daar nog wat na te praten over bevallingen, borstvoeding en andere toekomstzorgen ...



ps: dankjewel mama!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten