woensdag 12 augustus 2009

En ...?

De vraag wordt me dezer dagen enorm veel gesteld via alle mogelijke wegen: telefoon, GSM, sms, MSN, Facebook, e-mail, ... Het is ongelooflijk hoeveel mensen meeleven met deze zwangerschap. Het doet een mens deugd! Maar telkens opnieuw moet ik mama, papa, vrienden, vriendinnen en schoonfamilie teleurstellen: 'Nee, nog geen vorderingen, ik voel me wel alsof ik elk moment kan gaan ontploffen, maar de weeën zijn nog niet begonnen.' Hoewel: enkele keren dacht ik écht dat het zover was, maar het bleken dan oefenweeën te zijn, of (pijnlijke!) steken ten gevolge van het indalen van de baby. Dat doet hij nu trouwens al enkele weken, wat goed nieuws is, maar een mens begint zich dan toch af te vragen hoe lang hij van plan is er nog over te doen ...
Maar we proberen hier met z'n allen rustig te blijven en vanavond is er nogmaals een controle bij de gynaecoloog. Helaas niet bij Dokter Tof, want die is er een weekje tussenuit. Niet erg volgens hem, want ik zal aanstaande maandag pas bevallen, om 15 u nog wel. Nou ja, we zien wel ... Vanavond meer nieuws!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten